Jumpthrow bind w CS2
Poznaj bind na jumpthrow w CS2, dzięki któremu będziesz rzucał idealne smoke na mapach. W tym artykule dowiesz się czym jest jumpthrow w CS2 oraz w jaki sposób go skonfigurować w configu. Bind na jumpthrow został zaktualizowany pod Counter Strike 2.
Czym jest jumpthrow w CS2?
Jumpthrow jest prostym bindem, który pozwala na dokładne zsynchronizowanie skoku oraz wyrzutu granatu. Jest on przydatny przy tzw. rzucaniu smoke na pixel. Dzięki powtarzalności w działaniu skryptu każdy rzut jest identyczny, a granat zawsze wyląduje w tym samym miejscu. Bind często jest wykorzystywany jest np. na mapie mirage, aby prawidłowo rzucić smoke na okno.
Bind na jumpthrow CS2
Bind musi być umieszczony w Twoim configu. Jeżeli zamiast tego wpiszesz go bezpośrednio do konsoli, będzie się resetował za każdym razem kiedy uruchomisz grę. Jeżeli nie wiesz jak to zrobić, sprawdź nasz poradnik tworzenia configu.
Ostateczny skrypt prezentuje się tak:
alias "+bang" "-attack; -attack2"; bind "klawisz" "+jump; +bang";
Można go zbindować do dowolnego przycisku - wystarczy zmienić klawisz na np. alt.
Jak wykonać jumpthrow?
Aby wykonać jumpthrow trzymając w dłoni granat należy przytrzymać lewy przycisk myszki, a następnie wcisnąć klawisz odpowiadający za użycie binda, który został wybrany podczas dodawania go do configu.
Jumpthrow na Faceit - legalny?
Bind na jumpthrow na FaceIT jest w pełni legalny i nie dostaniesz za niego bana.
Bind na jumpthrow - podsumowanie
Bind na jumpthrow zdecydowanie ułatwia rzucanie granatów w skoku dzięki idealnej synchronizacji wypuszczanego granatu. Jest on dozwolony na matchmakingu oraz na FaceIT i często stosowany przez profesjonalnych graczy CS2. Dla wielu jest to jeden z podstawowych bindów, który powinien znaleźć się w configu CS2.